d

اوزونگول

(ترابزون (اوزونگول))


اوزونگول(Uzungöl)

                                    

اوزونگول در استان ترابزون ، یکی از زیباترین شهرهای منطقه دریای سیاه شرقی ،اوزونگول  با طبیعت سرسبز خود و آب آرام ، با آرامش در یک دره قرار دارد.
دریاچه ای که نام این روستا را نیز در ساحل خود نشان می دهد به شما این فرصت را میدهد تا درختان ، رنگ های فرهنگی و آبهای کریستالی و رنگین کور منطقه دریای سیاه را کشف کنید.در جاده ای که به ارتفاعات بلند صعود می کند ، بسیاری از خانه های چوبی و مکان های معتبر را مشاهده خواهید کرد.

جاذبه ها

                                                              
 

Uzungöl منطقه ای کاملاً بزرگ را اشغال کرده و با زیبایی طبیعی و هوای پاک یکی از سبزترین دره های منطقه دریای سیاه است.
این دریاچه واقع در بین رشته کوه های Kaçkar و Soğanli ، هر فصل با آب و هوای معتدل خود پر جنب و جوش است و با چشم اندازی زیبا از بازدید کنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد.
بسیاری از شهرک ها و هتل های بوتیک ساخته شده با کار با چوب و سنگ ، گزینه های اقامتی را برای شما ارائه می دهند و به شما امکان می دهند تا دهکده و مناطق اطراف آن را کشف کنید.
ضمن لذت بردن از منظره ، می توانید در ضمن کافه ها و رستوران های اطراف دریاچه ، طعم بسیاری از غذاهای محلی را بچشید.
ارتفاعات Haldizen ، Şekersu و Garester در دسترس آسان از Uzungöl و در میان مقصد های دیدنی برای هر بازدید کننده ای که به این منطقه سفر می کند.شما می توانید در بسیاری از دریاچه های دهانه ای که در ارتفاعات بالاتر منطقه واقع شده اند در گشت و گذار شرکت کنید و از مناظر بدیع و تفریحی اکسیژن خالص لذت ببرید.
این منطقه به دلیل تنوع جغرافیایی ، مکان مناسبی برای فعالیت هایی مانند پیاده روی و مشاهده گیاه شناسی است. مردم محلی منطقه به دلیل مهمان نوازی خود شناخته شده اند و شما همچنین می توانید با لباس های سنتی منطقه و رقص های محلی آنها آشنا شوید.
مناسبت ها
Uzungöl یکی از مناطق طبیعی به خوبی حفظ شده در جشنواره های مختلفی که در طول سال برگزار می شود ، بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کند.
جشنواره حمل و نقل هوایی Uzungöl در ماه ژوئن هر سال برگزار می شود و شاهد نمایش های بسیاری و همچنین مدل های مسابقه هواپیما است. در طول این جشنواره همچنین می توانید از پاراگلایدر ، کایاک ، قایقرانی و بادگردانی که به بازدید کنندگان ارائه می شود لذت ببرید.

چطور می توانم به آنجا برسم؟

                              
 

Uzungöl در مسیری لذت بخش از ترابزون قرار دارد که محل ورود پرواز از منطقه دریای سیاه شرقی است.
پروازهای رفت و برگشت از فرودگاه های مهم ترکیه وجود دارد که شما را قادر می سازد پرواز مستقیم به ترابزون را انجام دهید. این فرودگاه دارای اتوبوس های شاتل ، حمل و نقل عمومی و تاکسی هایی است که شما را به راحتی به Uzungzl منتقل می کنند. همچنین می توانید با استفاده از خدمات اتوبوس از شهرهای مختلف به Uzungöl سفر کنید و ضمن عبور از شهرهای مختلف ، در طول جاده ساحلی سفر کنید.


هتل های مشابه
201905469.jpg
هتل ترند

ترند سوییت(TREND SUITE) هتل ترند TREND  با مرکز شهر 1 کیلومتر  فاصله دارد.اتاق های مهمان مجهز به  سیستم موسیقی  یک اتاق نشیمن ، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، آش...

207204704.jpg
وادی

هتل وادی اوزونگول(VADI UZUNGOL) هتل 5 ستاره وادی واقع در اوزونگول ترابزون میباشد. واحدهای هتل وادی VADI  با یک اتاق نشیمن ، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، آشپزخانه ، یک اتاق نا...

197304585.jpg
الیف اینان

هتل الیف اینان(ELIF INAN) در هتل الیف اینان ELIF INAN همه اتاق ها دارای گرمایش هستند. یک تلویزیون با کانالهای ماهواره ای و حمام اختصاصی با دمپایی و دوش وجود دارد.اجاره دوچرخه ، خدمات لباسشویی و&nbs...

137606937.jpg
گلدن این

گلدن این (GOLDEN INN) هتل گلدن GOLDEN INN ، هتلی با رستوران ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، سالن مشترک و یک باغ و  تراس ارائه می دهد. از جمله امکاناتی که در این هنل وجود دارد ، سرویس اتاق و به...

132318325.jpg
کار

هتل کار(KAR) هتل Kar با داشتن وای فای رایگان ، رستوران و یک تراس آفتاب ، امکان اقامت در Uzungol را فراهم می کند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. وا...

مطالب مرتبط

download (2).jpg

اوزونگول(Uzungöl)                                      اوزونگول در استان ترابزون ، یکی از زی...

بیشتر